Πέμπτη, Ιουλίου 28, 2005

Kapsoura Alert !!! (by Dr. Strangelove)

Σας χαίρομαι παλικάρια μου. Είστε όλοι, λίγο ή πολύ, καπσουρεμένοι και το βαράτε το ζόρι σας. Αυτή είναι η πραγματική ζωή και μόνο έτσι αξίζει να την ζεις. Με τα προβλήματα της και τα πάθη που ξεπηδούν από αυτά.

Δεν θα συμμετέχω προς το παρόν σε «βαριές» συζητήσεις και αιώνιους προβληματισμούς καθώς το μυαλό μου στριφογυρίζει μόνο στον μήνα που έρχεται και θα είναι καυτός. Ένας μήνας με γυμνάσια, αγγαρείες και ατελείωτη ορθοστασία. Για την Ελλάδα ρε γαμώτο!!!

Θα επιχειρήσω λοιπόν να χαμηλώσω τους τόνους με μία λίστα καλλιτεχνικού ενδιαφέροντος. Παρακάτω αναφέρω τις 10 ταινίες της κινηματογραφικής σεζόν που μας πέρασε (Αύγουστος 2004 – Ιούλιος 2005) που με συγκίνησαν, με προβλημάτισαν, με διασκέδασαν…

Dr. Strangelove’s Cine Top-10:

1. Εξ επαφής (Closer)
2. Πλαγίως (Sideways)
3. Κακή εκπαίδευση (La mala education)
4. Η θάλασσα μέσα μου (Mar adentro)
5. Ψάχνοντας την Χώρα του Ποτέ (Finding Neverland)
6. Oldboy
7. Batman begins
8. Σκοτεινό χωριό (The Village)
9. Ημερολόγια μοτοσικλέτας (Motorcycle diaries)
10. Αμαρτωλή Πόλη (Sin City)

Καλή θέαση και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού…

1 Comments:

Blogger christos said...

Από αυτές που αναφέρεις έχω δει μόνο δύο.

Το Πλαγίως είναι μια άριστη ταινία αναζήτησης και οινοποσίας. Με άγγιξε ποικιλοτρόπως!

Όσο για το Σκοτεινό Χωριό, είναι μια πολύ καλή ιδέα αλλά με μια υλοποίηση που θα μπορούσε να είναι καλύτερη... Μου άρεσε αλλά της έλειπε κάτι.

1:08 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home